Art a l'abast 2025

Diumenge, 25 de maig de 2025 de 09:00h a 14:00h

Poseu en pràctica les vostres habilitats artístiques i descobriu la vostra part més creativa durant la jornada cultural Art a l’Abast 2025!

L’Art a l’Abast és una iniciativa arrancada el 2022 que va sorgir amb la intenció d’apropar la cultura a tothom a través de diferents disciplines artístiques.

Aquest 2025, celebrant que Catalunya és regió mundial de la gastronomia, hem organitzat diversos tallers, tastos i activitats aptes per a tots els públics:

🥕 Apreneu sobre aliments i gastronomia amb els jocs interactius i tallers lliures per infants guiats pel Capità Vitamines, un projecte d’INFADIMED.

🍫 Endinsa’t en el món de la xocolata i descobreix els seus secrets gràcies al tast de xocolates de Simón Coll.

🕥 Horari: de 10:30h a 11:30h
💶 Preu: 3€/persona
📲 Inscripcions: https://forms.gle/wGMpPzC673TxKZ7PA

👨‍🍳 Poseu-vos el davantal i veniu a cuinar en família amb el xef Cintet! Aprendrem, riurem i tastarem 3 plats deliciosos.

🕛 Horari: de 12:00h a 13:10h
💶 Preu: 3€/persona
📲 Inscripcions: https://forms.gle/wW4P997XGXiGf5719

No us perdeu aquesta jornada per compartir i aprendre sobre gastronomia que acabarà amb un aperitiu! 🎉

Quin cost té:

3 euros

Conjunt històric de Sant Valentí - 08794 Les Cabanyes - Barcelona (Catalunya)
Nom de contacte: Judit Martí
Telèfon: 938 921 048
Fax: 932 220 273
Adreça electrònica: judit@penedesturisme.cat
Adreça electrònica: dinamitzacio.cabanyes@gmail.com
Lloc web: www.lescabanyes.cat
Horari:  
Cal demanar cita prèvia.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 14.05.2025 | 17:36