Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC)

L'atenció ciutadana és la principal activitat de l'administració. Què hi pot haver millor que facilitar l'accés, la comunicació i la relació amb la ciutadania? I fer-ho a partir de les seves necessitats i disponibilitat. Si es fa bé, el ciutadà rebrà, per un costat, una atenció integral que es correspon amb les seves expectatives, hagi usat el canal presencial, telefònic o digital per informar-se, tramitar o bé gestionar. I la qualitat del servei que rebrà és homogènia en qualsevol dels canals emprats. 

Per l'altre costat, l'oferta de serveis per via omnicanal afavoreix la readequació de la informació, dels continguts i els tràmits en clau de servei i de relació amb la ciutadania. Es podran organitzar (i obrir) l'espai físic per a les oficines d'atenció ciutadana (OAC), les línies primàries i secundàries telefòniques i la dotació de recursos que han d'atendre digitalment. I, si a més aquests serveis es proveeixen mancomunadament en xarxa (admissió de documents en qualsevol Administració, etc.), aleshores serà ben gran l'impacte en l'autoestima dels ciutadans i dels empleats públics. 

Carrer Bisbe Torres i Bages, 6 - 08794 Les Cabanyes - Barcelona (Catalunya)
Nom de contacte: Anna Planas
Telèfon: 938 921 048
Fax: 932 220 273
Adreça electrònica: cabanyes@lescabanyes.cat
Lloc web: www.lescabanyes.cat
Horari:  
De dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h i dimecres de 17:00h a 19:00h.
(de juny a setembre no hi ha servei de tarda)
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 26.04.2023 | 13:11