Queixes, suggeriments i propostes

El ciutadà pot fer arribar al seu ajuntament queixes, suggeriments, consultes, etc. referents a temes com l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, veïns, etc.

Normativa reguladora:

• Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
• Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
• Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
• Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
• Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

Quin cost té:

Gratuït

Quan es dóna resposta:

El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol persona

Canals de tramitació:

Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC)

Carrer Bisbe Torres i Bages, 6 - 08794 Les Cabanyes - Barcelona (Catalunya)
Nom de contacte: Anna Planas i Lucia Barrio
Telèfon:938 921 048
Fax: 932 220 273
Adreça electrònica: cabanyes@diba.cat
Lloc web: www.lescabanyes.cat
Horari:  
De dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h i dimecres de 17:30h a 20:00h.
A l'agost no hi ha servei de tardes.
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 18.11.2020 | 14:22