El ciutadà pot fer arribar al seu ajuntament queixes, suggeriments, consultes, etc. referents a temes com l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, veïns, etc.
Normativa reguladora:
• Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya. • Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya. • Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics. • Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors. • Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Gratuït
El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Qualsevol persona