Les Cabanyes se suma al 25N amb diverses activitats de sensibilització i reflexió
Amb motiu del Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones, l'Ajuntament de Les Cabanyes ha preparat un programa d'actes que s'estendrà del 20 al 27 de novembre, amb activitats de sensibilització, reflexió i participació adreçades a diferents públics.
El programa comença el 20 de novembre amb el taller “La batalla final” a l'Escola La Cabana, adreçat als infants de tercer cicle. El 21 de novembre tindrà lloc l'Hora del Conte amb el relat “Rosa caramel”, a càrrec del Jan i la Ginesta, al gimnàs de l'escola.
El 23 de novembre serà una jornada intensa amb dues propostes: al matí, el taller “#VindicaCions. Dones i espai públic”, a càrrec de l'entitat Trama, convida els joves a reflexionar, a través d'una breu píndola teatral, sobre com el gènere condiciona la manera de viure i habitar l’espai públic (aquest taller forma part de la 5a Jornada de convivència juvenil i conscienciació en relació a la violència masclista que fem conjuntament amb l'Ajuntament d'Avinyonet del Penedès). I al migdia, a la terrassa del Bar Lúdic El Cep acollirà el concert del grup “Aya & King”, una proposta musical amb veu de dona i missatge d'igualtat.
El 25 de novembre, coincidint amb el Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones, es farà la publicació del Manifest Visual als canals de comunicació municipals, amb la participació del veïnat de Les Cabanyes. Finalment, el 27 de novembre, es tancaran les activitats amb el taller “Tots tenim la mateixa sang”, novament amb els infants de l'Escola La Cabana.
Amb aquesta programació, Les Cabanyes reafirma el seu compromís amb la igualtat de gènere i la lluita contra totes les formes de violència masclista, impulsant espais de diàleg, educació i convivència.